Koszyk

 

Polityka prywatności

  1. Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników i Klientów sklepu internetowego (w tym potencjalnych Klientów) korzystających ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: www.jarpol-konie.pl, zwanego dalej Sklepem. 
  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanym dalej RODO jest Danuta Bielska prowadząca działalność gospodarcza pod nazwą Jarpol Dream Factory Danuta Bielska z siedzibą w Tczewie NIP 5932127693
  1. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).

§ 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

  1. Sklep zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
  2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
    1. realizacji umów pomiędzy Sklepem a Klientem (art. 6 ust. 1 RODO lit b)
    2. świadczenie usług na rzecz Klienta, włączając dopasowanie usług do potrzeb Klienta, analizowanie i udoskonalanie usług oraz zapewnienie bezpieczeństwa usług (stroną jest Klient)
    3. subskrypcji do Newslettera w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi newslettera (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    4. Formularza kontaktowego w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  3. Podczas korzystania ze Strony Internetowej www.jarpol-konie.pl mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  1. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z funkcjonalności na stronie internetowej jarpol-konie.pltakie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
  2. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej  z tym jednak zastrzeżeniem, że wprowadzenie danych osobowych jest dobrowolne a niepodanie wymaganych w formularzach danych uniemożliwia wykonanie umowy czy usługi.

§ 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?

  1. W celu zapewnienia prawidłowego działania sklepu internetowego, w tym dla realizacji zawieranych umów sprzedaży Administrator korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie koniecznym do jego zrealizowania.
    2. Przykładowymi odbiorcami danych osobowych Klientów sklepu internetowego są:
    • przewoźnicy, pośrednicy, spedytorzy -w sytuacji, gdy Klient dokonujący zakupu w sklepie internetowym wybiera sposób dostawy przesyłką kurierską,
    • podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą- Administrator powierza dane osobowe Klienta podmiotowi obsługującemu daną płatność w zakresie niezbędnym do realizacji usługi,
    • dostawcy usług wspomagających pracę Administratora sklepu internetowego np.: dostawca poczty elektronicznej, firma obsługująca system mailingowy do wysyłki newsletter, firma obsługująca wysyłkę SMS, hostingodawca,
    • podmiot świadczące usługi księgowe.
    3. Odbiorcy danych (podmioty zewnętrzne) przetwarzają dane osobowe na podstawie podpisanych z Administratorem sklepu internetowego stosownych umów powierzenia lub działają na podstawie przepisów prawa. Podmioty te gromadzą, przetwarzają, przechowują dane osobowe zgodnie z posiadanymi regulaminami i politykami prywatności.
    4. Podmioty przetwarzające dane osobowe Klientów i Usługobiorców sklepu internetowego www.animalia.pl na zlecenie Administratora zostały wskazane poniżej:
    a) Firma hostingowa – w celu przechowywania danych na serwerze, na którym zainstalowany jest sklep internetowy,
    b) Biuro rachunkowo- księgowe – w celu prowadzenia księgowości działalności gospodarczej właściciela sklepu internetowego,
    c) Firma kurierska – w celu dostawy towaru do Klienta,
    d) Operator płatności elektronicznych – w celu umożliwienia Klientom płatności za dokonane zakupy,
    e) Firma obsługująca program pocztowy – w celu wysyłki wiadomości transakcyjnych i marketingowych,
    f) Operator platformy do wysyłki SMS – w celach powiadomień SMS związanych z dokonanym zakupem (status zamówienia) oraz powiadomień reklamowych.

§ 3 Mechanizm cookies, adres IP

  1. Strona jarpol-konie.plużywa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez Sklep na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej stronę internetową  jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Sklep produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających stronę internetową Sklepu.
  2. Sklep Wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    1. Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.
  3. Sklep wykorzystuje cookies w celu:
    1. świadczenia usług
    2. analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze Strony Internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
  1. Sklep może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej stronę www.jarpol-konie.pl  przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikująca.

§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą

  1. Prawo do cofnięcia zgody – podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
    1. Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Sklepowi
    2. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
    3. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Sklep zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
    4. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Sklep może świadczyć jedynie za zgodą.
  2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 21 RODO.
    1. Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Sklep przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Sklep, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Strony Internetowej oraz ułatwienie korzystania ze Strony Internetowej, a także badanie satysfakcji.
    2. Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.
  1. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – podstawa prawna: art. 17 RODO.
    1. Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
    2. Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
      2. wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
  • wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;
  1. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
  2. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Sklep podlega;
  3. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
  1. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 18 RODO.
    1. Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Sklep nie będzie też wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych.
    2. Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:
      1. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Sklep ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
      2. gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
  • gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  1. gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.
  1. Prawo dostępu do danych – podstawa prawna: art. 15 RODO.
    1. Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:
      1. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
      2. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
  • uzyskać kopię swoich danych osobowych.
  1. Prawo do sprostowania danych – podstawa prawna: art. 16 RODO.
    1. Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §6 Polityki Prywatności.
  2. Prawo do przenoszenia danych – podstawa prawna: art. 20 RODO.
    1. Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
  3. W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Sklep spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Sklep nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
  4. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
  5. Klient ma prawo żądać od Sklep przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §6 Polityki Prywatności.
  6. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

§ 5 Administrator ochrony danych, informacje kontaktowe:

W celu uzyskania dostępu do informacji o przetwarzanych danych w Sklep należy wysłać informację na adres:
Email: jarpol@jarpol-konie.pl
lub adres korespondencyjny: 
Jarpol Dream Factory Danuta Bielska. 83-110 Tczew, Wyspiańskiego 18/1

§ 6 Zmiany Polityki Prywatności

Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Sklep poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.
Data ostatniej modyfikacji: 25.12.2022 r.

 

Tania dostawa

Koszty dostawy już od 18 zł

Gwarancja

Na wszystkie nasze produkty udzielamy gwarancji

100% Bezpieczne Płatności

PayPal / MasterCard / Visa / Płatnosci online